Retourneren
Retourneren bij bureaustoelshop.nl
bureaustoelshop.nl heeft maar 1 doel en dat is tevreden klanten. Heeft u producten gekocht die niet voldoen aan uw verwachtingen neem dan contact met ons op.
Wij proberen altijd te zoeken naar een passende oplossing.
Hoe kan ik een product ruilen of retourneren?
Voor producten die u bij bureaustoelshop.nl heeft besteld gelden de volgende voorwaarden:
U heeft 14 dagen) bedenktijd (de leverdatum geldt als aankoopdatum voor het aanmelden van uw retour. Na aanmelden retour heeft u 14 dagen de tijd om het pakket te retourneren.
Het product is compleet, niet gebruikt of beschadigd. De originele kaartjes en labels zijn nog aan het product bevestigd. Het product zit, indien redelijkerwijs mogelijk, nog in de originele productverpakking.
Producten die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kunnen wij helaas niet omruilen of retour nemen. Verder verwijzen we graag naar onze algemene voorwaarden voor het onderscheid tussen consumenten en bedrijven.
Welke producten zijn uitgesloten van retournering?
Producten die in opdracht van de koper zijn vervaardigd zoals maatwerk ( specifieke kleur, stof of configuratie).
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Wanneer u uw bestelling wilt retourneren vragen wij u eerst telefonisch of via email contact met ons op te nemen. U kunt ook gebruikmaken van het herroepingsformulier .
Stuur met de retour zending een kopie van uw orderbevestiging mee, een begeleidend schrijven met uitleg, en uw persoonlijke gegevens zoals uw bankrekeningnummer met naam zodat wij het aankoop bedrag kunnen terug boeken op uw bank- of girorekening.
Wie betaald de retourkosten?
U krijgt het volledige aankoop bedrag retour, mits u voldoet aan de hierboven vermelde voorwaarden terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Wij storten het bedrag binnen binnen 8 dagen na ontvangst van de producten terug op uw bank- of girorekening.
Klachten
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
klik hier om een klacht in te dienen
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).