• Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Retourneren

      Retourneren bij Bureaustoelshop.nl

      Bureaustoelshop.nl heeft maar 1 doel en dat is tevreden klanten. Heb je producten gekocht die niet voldoen aan je verwachtingen? Neem dan contact met ons op.

      Wij proberen altijd te zoeken naar een passende oplossing.

      Hoe kan ik een product ruilen of retourneren?

      Voor producten die je bij bureaustoelshop.nl hebt besteld gelden de volgende voorwaarden:

      Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je locatie naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket (met uitzondering van meubels), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

      Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

      Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

      Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

      Verder verwijzen we graag naar onze algemene voorwaarden voor het onderscheid tussen consumenten en bedrijven.

      Welke producten zijn uitgesloten van retournering?

      Producten die in opdracht van de koper zijn vervaardigd zoals maatwerk (specifieke kleur, stof of configuratie).

      Hoe retourneer ik mijn bestelling?

      Wanneer je een bestelling wilt retourneren vragen wij je eerst telefonisch of via email contact met ons op te nemen. Je kunt ook gebruikmaken van het herroepingsformulier .

      Stuur met de retour zending een kopie van ed orderbevestiging mee, een begeleidend schrijven met uitleg, en je persoonlijke gegevens zoals het bankrekeningnummer met naam zodat wij het aankoop bedrag kunnen terug boeken op je bank- of girorekening.

      Wie betaalt de retourkosten?

      Je krijgt het volledige aankoop bedrag terug mits je voldoet aan de hierboven vermelde voorwaarden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij storten het bedrag binnen binnen 5 werkdagen na ontvangst van de producten terug op je bank- of girorekening.

      Klachten

      Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

      klik hier om een klacht in te dienen

      Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, dan kun je deze ter bemiddeling voorleggen.

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Vergelijk

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »